مواد شیمیایی بازدارنده خوردگی – Corrosion Inhibitor

به دلیل مخارج بالای ناشی از خوردگی نظیر کاهش تولید و خدمات تعمیراتی، لازم است بیشترین تلاش در جهت مبارزه و کنترل خوردگی به عمل آید. به منظور محدودسازی خسارات ناشی از خوردگی فلزات و همچنین هزینه های وابسته به آن رایج ترین روش استفاده از لایه محافظی است که به عنوان سدی فیزیکی بین واسطه­ های خوردگی و فلز عمل می­ نماید. صرف نظر از انتخاب موادی که دارای مقاومت کافی می­ باشند، به نظر می­ آید استفاده از بازدارنده­ های خوردگی تنها راه محافظت مؤثر در محدود نمودن خسارات ناشی از خوردگی تا حداقل میزان ممکن در حین تولید و پالایش نفت خام و گاز طبیعی می باشد.

مواد شیمیایی بازدارنده خوردگی – Corrosion Inhibitor


 بازدارنده خوردگی خط نفت محلول در نفت 

ماده بازدارنده خوردگی محلول در نفت، با تشکیل لایه محافظ بهترین بازدارندگی خوردگی را در مقابل سیالات چند فازی چاه، آب و دیگر گازهای خورنده ای نظیر CO2 و H2S که مسئول خوردگی­ های شدید در خطوط لوله هستند را به عمل می­ آورد. 

بازدارنده خوردگی خط نفت محلول در آب 

ماده بازدارنده خوردگی آلی محلول در آب با قابلیت پخش در نفت، برای خطوط نفت دارای برش بالا آب طراحی شده است. ماده تولیدی با تشکیل لایه محافظ از ایجاد خوردگی­ ها از جمله گازهای خورنده ای نظیر CO2 و H2S در خطوط لوله جلوگیری به عمل می ­آورد. ویژگی ممتاز این ماده فلش پوینت بالا و سازگار بودن با محیط زیست می ­باشد. 

بازدارنده خوردگی تزریق آب 

آب مورد استفاده در حوزه­ های نفتی حاوی مقادیر بسیار زیادی از مواد خورنده نظیر اکسیژن محلول و انواع نمک­ها می­باشد. که این ماده بهترین محافظت را در برابر خوردگی که می­تواند در سیستم تزریق آب و آب­ شستشوی مورد استفاده در تجهیزات نمک­ زدایی و سیستم­های مرطوب کننده ایجاد شود را به عمل می­ آورد. ماده تولیدی سازگار با تمامی مواد شیمیایی تصفیه آب مورد استفاده در سیستم تزریق آب، تجهیزات نمک زدایی و سیستم مرطوب کننده می باشد. 

بازدارنده خوردگی گاز محلول در آب 

این محصول بازدارنده خوردگی محلول در آب با قابلیت پخش شوندگی در نفت بوده که با وزن مولکولی برای چاه­ها گاز ترش و مرطوب طراحی شده است. این ماده ممانعت عالی را از ایجاد خوردگی در سیستم­ های سه فازی چاه­ ها و لوله­ های گاز که دارای سطوح بالایی از نظیر CO2 و H2S هستند، به عمل می­ آورد.

 بازدارنده خوردگی گاز محلول در نفت 

این محصول بازدارنده خوردگی محلول در نفت بوده که با وزن مولکولی برای چاه ­ها گاز ترش و مرطوب طراحی شده است. این ماده ممانعت عالی را از ایجاد خوردگی در سیستم­ های سه فازی چاه­ ها و لوله­ های گاز که دارای سطوح بالایی از نظیر CO2 و H2S هستند، به عمل می ­آورد. 

بازدارنده خوردگی سیستم­ های گلایکول

 این محصول بازدارنده خوردگی برای فلزات غیر آهنی سیستم ­های گلایکول در صنعت نفت و گاز و همچنین دیگر صنایع طراحی و فرمولاسیون شده است.


محبوب ترین محصولات

مواد شیمیایی دمولسیفایر – Demulsifier

استاندارد سازی محلول های شیمیایی normalize chemical solution

تری اتانول آمین فسفات استر TEAPE

اکسیژن زدایی هیدرازین hydrazine

پارافرمالدهید (پارافرمالدئید)- Paraformaldehyde

۲-اتیل هگزانول (دو اتیل هگزانول) Di-Ethylhexanol

نمک هفت سدیمی دی اتیلن تری آمین پنتا - متیلن فسفونیک اسید DTPMP.NA7

دی اتیلن تری آمین پنتا - متیلن فسفونیک اسید - DTPMPA

اسید کلریدریک (جوهر نمک ) hcl-hydrochloric acid – choloridric acid